什么的fuck?

Got questions? I've got answers!ArchiveOther BlogsMy faceAbout

thekingofwinter:

takohai:

glitteringknight:

"Your highness" is gender neutral.

So you know, if you’re ever confused about my pronouns.

That’ll work.

alternatively, “your majesty,” “my liege,” and “supreme overlord”

please note that “your grace” is also acceptable

(via alittlecoloredgirl)

protectrons:

spookyjesy:

minestuck:

do you think obama attends high school reuinions and is like “oh hey jimmy. remember when you would shove me into the lockers in the 10th grade? yeah well guess what. fuck you im the president”

my uncle went to elementary school with Obama and he told us that a bunch of kids did once lock him in a locker

the truth is out obama

(Source: lieutenantbites, via clothescakescurls)

stacylaynematthews:

singing along to Azealia Banks likeimage

(via alaskanshenanigans)

thirstiest:

i’m an expert at having a really funny story to tell and then wording it badly enough that it’s not funny anymore

(Source: thirstiest, via alaskanshenanigans)

odinsblog:

Surprise! (not really tho)

So much for the GOP’s rebranding😒 The Republican Party is as racist as ever. Using Lee Atwater’s Southern Strategy and playing the “aggrieved white person™” is all they’ve got

(via thisiswhiteculture)

alayhwmikibo:

black-battler:

The Killer’s Mr. Brightside entirely in strings.

image

HEY. WHOA. HOLD UP A FOR A GODDAMN SECOND. THIS IS VITAMIN STRING QUARTET. THEY’RE A REALLY COOL GODDAMN GROUP THAT DO MOTHERFUCKIN COVERS OF ALL SORTS OF SONGS, LIKE HEY, WE GOT, SNOW BY RED HOT CHILLI PEPPERS???? BOULEVARD OF BROKEN DREAMS, WHAT!? YOU WANNA FUCKING GET LUCKY, WELL GET LUCKY TO THIS MOTHERFUCKERS!!! TWIST ME UP AND CALL ME A FUCKING NOODLE THIS GROUP IS THE FUCKING SHIT ANYWAYS, HERE’S WONDERWALL

(Source: polterghast, via blueberrygingerhead)

thebluelip-blondie:

blastortoise:

catholicnun:

Mess

He literally has a swastika in is background.

….

(via whitepeoplesaidwhat)

relahvant:

relahvant:

holy shit it’s August wtf 

time flies when you’re wasting it on the internet i guess

(via blueberrygingerhead)

(Source: shop.beyondbuckskin.com, via beyonceprivilege)

luaren:

Honestly can’t wait for the 50 shades movie to normalize the manipulation of lower-level female employees. Can’t wait for the new wave of “consent is sexy” banners on the cover of cosmo. Can’t wait for teen girls to think that a controlling relationship is romantic. Can’t wait for sexualized violence to become increasingly mainstream. And most of all, I can’t wait for BDSM to be labeled a feminist revolution.

(via veganamazon)

wickedclothes:

Game of Thrones Dresses

These skater dresses are covered with all-over prints with themes from Game of Thrones. Sport a dress featuring your favorite house. These and many more are currently on sale for as low as $10.97 with FREE SHIPPING at Amazon!

cleolalangue cleoland

I want to be the before and the after here. 

(Source: sizvideos, via letsgorightmeow)

thebrowneyedzombie:

i’m sorry but can we just take a moment to appreciate disney genderbending

like

image

i mean

image

just look

image

image

at the perfection

image

image

in all of this

image

image

image

and let’s not forget the best one

image

image

AND FROZEN

image

image

image

image

image

i’m so satisfied

Hey a lot of these came from lettherebedoodles and it would be cool if y’all gave them credit.

(via destinee91111)

milkum:

when white boys make fun of girls getting drunk im kinda just like but have you seen white boys wasted. they start rapping and whispering into girls necks and start yelling racist shit to people on the street. when girls get wasted it just means we’re all super nice to each other in the bathroom and dance to beyonce

(via paradis3-vib3s)

The view ain’t too bad. #alaska

The view ain’t too bad. #alaska