什么的fuck?

Got questions? I've got answers!ArchiveOther BlogsMy faceAbout

sacredresidence:

evolution of today’s snapchat story lol

Dascha Polanco, Appreciation Post

(via thatgirliiswild)

lonelymountainorbust:

when somebody introduces a dog to you by saying “this is my dog”

image

(via squid-vicious36)

cherribalm:

site that you can type in the definition of a word and get the word

site for when you can only remember part of a word/its definition 

site that gives you words that rhyme with a word

site that gives you synonyms and antonyms

(via squid-vicious36)

(Source: crazychipmunk, via swansoup)

The True Story Behind One Of The Greatest Wedding Photos Of All Time

whatwhiteswillneverknow:

The text was a hoax, but the real story is better.

empyrean-princess:

Ya’ll know those are the trans pride colors right

empyrean-princess:

Ya’ll know those are the trans pride colors right

(Source: texas-teen-pride)

blackfashion:

Model: @initialheart Photographer: @Victor_Emerson

blackfashion:

Model: @initialheart Photographer: @Victor_Emerson

buzzfeed:

The 31 Realest Tumblr Posts About Being A Women

*stands up*

*salutes*

*applauds forever*

(via squid-vicious36)

bombing:

fun drinking game: take a shot of water every couple hours to make sure you’re healthy and hydrated

(via eager-eevee)

vanimiel:


getoveryourselflady:

Worth another reblog every once and a while

lmfao you realize that half of these are feminist issues, right. like the child custody thing?? that’s the stigma of women being the caretakers of the household and shit. they often get the children by default because of this no matter how shitty they may be. that’s a FEMINIST ISSUE. 
a quick google search tells me that there are literally hundred of thousands more men in industrial and manufacturing jobs than there are women. of COURSE men would therefore account for most of the deaths and injuries.
regarding suicide, from lovely, lovely wikipedia:

x
this is also clearly a FEMINIST ISSUE with the patriarchal enforcement of the Strong Unemotional Man, which is something feminists are trying to eradicate
i also fail to see how the homicide thing is ~*~female privilege~*~ unless women are committing hate crimes on men. which they aren’t. also, please note that men are more likely to be victims of drug or gang related murders and women of domestic and sex-related murders. also lmfao men commit 90% of murders sooooo
jail sentences: the stereotype that women are innocent and less dangerous than men is, surprise fucking surprise, a HUGE factor in this. you’re right! the discrimination against men in the penal system like that is unfair! but it’s a FEMINIST ISSUE. also lol you better recognize that this only holds true for WHITE men and WHITE women
also american women were fucking banned from combat until last year try again

vanimiel:

getoveryourselflady:

Worth another reblog every once and a while

lmfao you realize that half of these are feminist issues, right. like the child custody thing?? that’s the stigma of women being the caretakers of the household and shit. they often get the children by default because of this no matter how shitty they may be. that’s a FEMINIST ISSUE. 

a quick google search tells me that there are literally hundred of thousands more men in industrial and manufacturing jobs than there are women. of COURSE men would therefore account for most of the deaths and injuries.

regarding suicide, from lovely, lovely wikipedia:

image

x

this is also clearly a FEMINIST ISSUE with the patriarchal enforcement of the Strong Unemotional Man, which is something feminists are trying to eradicate

i also fail to see how the homicide thing is ~*~female privilege~*~ unless women are committing hate crimes on men. which they aren’t. also, please note that men are more likely to be victims of drug or gang related murders and women of domestic and sex-related murders. also lmfao men commit 90% of murders sooooo

jail sentences: the stereotype that women are innocent and less dangerous than men is, surprise fucking surprise, a HUGE factor in this. you’re right! the discrimination against men in the penal system like that is unfair! but it’s a FEMINIST ISSUE. also lol you better recognize that this only holds true for WHITE men and WHITE women

also american women were fucking banned from combat until last year try again

(Source: freeoldglory, via squid-vicious36)

mtv:

notanotherteenwolfpodcast

remembersunflowers

(Source: twitter.com)

thegreatbritishcrumpet:

neganandsara:

"Girl crush" is literally the female version of no homo

My girl crushes are 100% homo

(via empyrean-princess)

erikkwakkel:

Medieval dachshund - Or: drawing with words

Here are three examples of a technique called “micrography”: decorative scenes that are drawn with words written in a tiny script. While there are examples from Latin books made in the West (here is one), the technique is particularly common in medieval Hebrew manuscripts. The drawings are usually found in biblical manuscripts and they appear to be commentaries to the text. The technique, whereby a scribe wrote in the smallest handwriting possible, goes back to the 9th century AD. The examples here, from the 13th century, shows just how entertaining the word-made drawings can be: they are an opportunity for the scribe to frolick in the margins of the page - like drawing a creature that looks like a dachshund.

Pic: London, British Library, Additional MS 21160 (13th century, more about the manuscript here). More about micrography here.

(via darksilenceinsuburbia)

american-mouth-flightless-bird:

"ARE WE REALLY HITTING ON EACH OTHER RIGHT NOW OR ARE WE KIDDING?!!" The Musical.

(Source: crayola-colored-skeletons, via paradis3-vib3s)